neljapäev, 29. mai 2008

Meenutame veel

Tulin siia kooli õppima esimeses klassis, kuid teisel veerandil. Algul õppisime vanas majas. Mulle meeldis seal õppida. Nüüd oleme suures koolis, kus meil on palju ruumi ja oma kapid asjade hoidmiseks. Nüüdseks on meil klassis 25 õpilast. Vahel saame me kõik hästi läbi, aga vahel tule ette, et mõni poiss norib ja tõukab. Siis muutun ka mina pahaks poisiks. Üldiselt mulle koolis meeldib. Kool on lahe!
GERTHARD

Esimesse klassi ma tahtsin väga minna, sest ma polnud enne koolis käinud. Mulle meeldisid kõik klassikaaslased, mis sest, et poisid vahel lollitasid ja kiusasid. Minu parimad sõbrad on Kertu ja Annemai.
Meie klassi on ka uusi õpilasi tulnud ja kõik on poisid: Gerthard, Rünno, Simson, Kristo ja Alex.
MAILIIS


Esimest korda kooli tulles ma kartsin natuke. Ma ei olnud nii julge kui praegu. Minu sõbraks said Annemai ja Mailiis. Esimeses klassis istusin ma üksi, teises klassis aga Martiga. Kolmandas klassis oli minu pinginaabriks Mailiis, aga sel aastal Annemai.

Kolmandas klassis hakkasime õppima inglise keelt. See mulle eriti ei meeldinud. Inglise keelt hakkas õpetama Avika Maisalu.
Neljandas klassis tuli meile uus arvutiõpetaja Renee Remmel.
Mõne päeva pärast algab suvevaheaeg ja peame oma õpetajale "Head aega!" ütlema. Ma soovin kõigile ilusat vaheaega!
KERTU


Minu koolitee algas 2004. aastal. Olin seda juba terve suve oodanud. Ma ei tundnud mitte kedagi ja mul oli väike närv sees. Üllatuseks tuli minuga samasse klassi Annika, kellega olin tutvunud jaanipäeval.

Tasapisi hakkasin ka teiste klassikaaslastega sõbrunema. Ma sain endale parima sõbranna.
Teises klassis ootas meid uus koolimaja. Nagu ka esimeses klassis, alustasime esmaspäeva hommikuringiga ja rääkisime, kuidas olime nädalavahetust veetnud.
Kolmandas klassis käisime palju teatrites ning muudel väljasõitudel. Suurt au ning rõõmu tegi meile õpioskuste olümpiaadi I koht. Meie klassi esindasid Annika, Annemai ja Magnus.
Neljas klass on meie viimane klass koos esimese klassijuhatajaga. Koos viienda klassiga käisime õppeekskursioonil. Ees ootab klassi lõpetamise piknik Annika vanaema ja vanaisa juures.
HELENA

Piknik Rääka talus toimus 30. mail.









Saabujaid tervitasid lahkelt Rääka karu ja Annika ema Kaja.

Algas maastikumäng lastele. Isad on kontrollpunktides, emad katavad samal ajal peolauda.

Auhindu maastikumängu eest jagus kõigile.










Köievedu isade ja IV klassi laste vahel lõppes laste võiduga.


Algklassides oleme teinud palju erinevaid näitusi. Oleme kooli toonud juurvilju ja puuvilju, teinud ilusaid võileibu. Kõik, kes näitust korraldasid, said päevikusse kiituse. Ilusate võileibade eest saime kleepsu.
Ma olen enda klassiga väga rahul. Oleme lõbusad ja rõõmsad lapsed.
VIVIKA

Esimesse klassi tulles ma kartsin natuke. Ma arvan, et see oli sellepärast, et ma ei tundnud mitte kedagi. Juba teisel koolipäeval tuli klassi uus õpilane Keith. Siis arvasin, et iga päev tulebki juurde veel üks laps.
Meie klassis on veel olnud Teele ja Simson, kes nüüd õpivad teistes koolides.
Teises klassis enam nii väga kooli minna ei viitsinud. Neljapäeviti kehalise kasvatuse tundide ajal hakkasime Olustveres ujumas käima. Oleme käinud ühistel jalgrattamatkadel, võistlustel, veeparkides.
Kõige rohkem meeldis mulle neljas klass, aga tegelikult tahaks ma esimesse klassi tagasi minna.
JAN-ERIC

Esimese klassis ei pandud meile hindeid, vaid "tublisid" ja "kiituseid". Oma esimese tunnistuse üle olin väga rõõmus. Juba esimeses klassis olid meil klassipeod ja teised üritused.
Teises klassis läks meie klassist ära Teele. Teele oli tore tüdruk. Ma mäletan teda siiani.
Esimesest klassist peale on mu lemmiktunniks kehaline kasvatus
KRISTJAN


Esimesel koolipäeval saime kätte õpilaspiletid. Need olid kollast värvi.
Meie klass on olnud väga aktiivne. Meil on olnud palju tegemist. Parim ettevõtmine on olnud jalgrattamatk. Alati oleme käinud erinevates kohtades.
Neljandas klassis läks õppimine raskemaks. Mulle tegi muret kahekohalise arvuga korrutamine ja kaashäälikuühendi kirjutamine, aga nüüd olen sellest murest üle saanud. Kõik need neli aastat olid toredad!
LYLIJA

Mul on nelja aasta jooksul olnud erinevad pinginaabrid. Teises klassis istusin Teelega, kolmandas Lylijaga ja praegu Vivikaga. Käin mudilaskooris ja draamaringis. Minuga ühes klassis käivad kaksikud tüdrukud Karina ja Kristina. Klassi parimad on Annika ja Magnus.
ROSANGELIKA

Esimesse klassi minnes arvasin, et nüüd olen tõeliselt suur poiss. Olin väga tähtis, sest sain kooli minna. Uhke tunne oli marssida suurte õpilastega ühises rongkäigus.
Sain endale päris mitu uut sõpra.
Meie klass on täitsa tore. Meil on olnud palju vahvaid üritusi. Mulle meeldis väga talvine üritus Saeveskis, kus me kelgutasime ja vorsti küpsetasime.
Neli aastat on olnud väga toredad ja need möödusid kiiresti.
MARTI

Kõik neli aastat on olnud erinevad. Samamoodi, nagu kõik klassis olevad lapsed on erinevad. Küll hobide, välimuse, isiksuseomaduste, riietuse ja veel paljude asjade poolest erinevad.
Neli aastat on olnud pikk aeg. Selle ajaga on meie klass jõudnud palju ette võtta. Eks ikka sellepärast, et oleme olnud väga aktiivsed. Me oleme jõudnud käia ekskursioonidel Eestimaa erinevates paikades, vaadanud teatrietendusi erinevates teatrites.
Oleme veetnud koolis väsitavaid ja igavaid koolitunde ja huvitavaid ning lõbusaid koolipäevi.
Igal aastal oleme alustanud ja lõpetanud oma kooliaastat Lembitu juures seistes ja kuulates ning vaadates tähtsaid tegelasi.
Aastate jooksul oleme kasvanud ja targemaks saanud, aga ka lollusi teinud ja vahel liiga lapsikud olnud. Oleme õpetajaid välja vihastanud ja neilt kiita saanud. Õnneks on juhtunud meie klassis ka väga naljakaid olukordi.
ANNEMAI

Kommentaare ei ole: