kolmapäev, 4. aprill 2007

Mida õppisid poisid?

Poiste tundi andis õp.Roman Aver. Ta tutvustas meile masinaid, mis olid tööõpetuse klassis ja rääkis, kuidas need töötavad ning kuidas neid käsitleda. JAN - ERIK
Üks masin oli selline, millega sai lauda õhemaks teha. See oli höövel. Teine masin, millel olid erinevad kettad ja mis tegi puu ümmarguseks, oli frees. Veel oli selles klassis ketassaag. Sellega sai hästi pikemaid puid tükeldada. MARTI
Seal oli ka masinaid, mis lõikavad, puurivad, lihvivad. Nendega töötamisel peab kandma prille. Need ei ole tavalised prillid, vaid tööprillid. Vineerisaega saagimisel tuleb saagi hoida otse, muidu võib tera kõveraks minna ja saeleht murduda. HENDRIK
Ma õppisin selles tunnis, et ei tohi kuskile näppe ette või vahele panna. MAGNUS
Sain teada, et kui paned käe masina vahele, läheb see otsast nii, et ei tunnegi. Iga tööriistaga tuleb rahulikult töötada. KRISTJAN
Meie saime proovida vineerisaega saagimist. Mina saagisin välja näokuju. See oli tore!
EGERT - STEN
Kõigepealt joonistasin oma nimetähe ja saagisin selle välja. ERLEND
Me vaatasime veel teiste poiste töid, mida nad olid tundides teidnud. Seal oli karikaid, püsse, lennukeid. GERTHARD
Mulle meeldis puutöö tund, sest mulle meeldib puust asju teha. KRISTO
Pärast tundi tegime oma töödest klassis lauale näituse ja õpetaja pildistas neid. Mulle meeldis see üllatus väga. JAN - ERIC

Kommentaare ei ole: