teisipäev, 6. märts 2007

Röövlijutud valmisid eesti keele tunnis.

Kui ma oleksin röövlipealik...
... siis oleks minu nimi Metsik Ingel. Minul oleks selline nimi, sest ma oskaksin hästi võidelda (sellest tuleb nimi METSIK) JA INGEL, sest ma oleksin ilus.
Minu röövlikambas oleks 4 röövlit: Konkskäsi, Kassiontu, Kotkaleenu ja Puujalg. Meile meeldib röövida ehteid ja kulda. Meie laeva nimi on Elizabeth.
Meie aardekamber asub koopas, mis on üksikul saarel. Aardekamber avaneb võlusõnadega: "Ingel kkk neli ja viis". Helena Savi

... oleks minu nimi Välekene. Ma sain selle nime sellepärast, et ma olin kiire ja tugev võitleja.
Minu röövlikambas oleks viis meest: Pulgakas, Mõõrikas, Kurikukk, Ajukene, Kavaljalg. Meile meeldib röövida ehteid.
Laeva nimi on Mustpärlike. Meie aardekamber asub laevakeres. Aardekambri salasõnad on: Kullike, pullike, tullike, sullike, pärlike. Hendrik Ebber

Merehädaliste pudelipost



Kommentaare ei ole: