laupäev, 8. september 2007

Egert-Stenil on sünnipäev

Kuidas ma endale nime sain?

Ma sündisin ilusal septembrikuu ööl. Sündides olid mul pikad mustad juuksed, mis olid parajalt sassis. Olin tõmmu nahaga. Arstitädi ütles emale: " OI, KUI TORE NUKITSAMEES!" Siit sai alguse mu nime saamine. Haiglas nimetasid mind kõik Nukitsameheks.
Nukitsamehe filmis on nimikangelase tegelik nimi Egert. Siit ongi mu esimene nimi EGERT. Emal oli kavas mulle panna kaks nime ja kuna mul on vend Sven, siis sai minu teiseks nimeks STEN. Nii ma nüüd olengi Egert-Sten.

Palju õnne sünnipäevaks!

1.september-TARKUSEPÄEV


IV KLASS

1. Hendrik Ebber
2. Erlend Eltermaa
3. Kristjan Fuchs

4. Kristo Jaansoo
5.
Jan-Erik Jegorov
6.
Mailiis Kivi
7.
Kristen Konks
8.
Karina Korell
9. Kristina Korell
10.
Jan-Eric Kreitsman
11.
Kertu Kundla
12.
Magnus Liir
13. Rünno Mahl

14. Annemai Mutso
15. Marti Mägi
16. Jorine Pilkes

17. Lylija Pollmann

18. Annika Saar

19. Helena Savi

20. Vivika Soolo

21. Gerthard Tints

22.Rosangelika Todoruk

23.Anete Türk

24. Egert-Sten Vasli


Klassijuhataja Ülle Piir

Kommentaare ei ole: